Fecha de inscripción : 11/01/2010Periferico : G-27 Pro de la muertVista de Conducción : CockpitAyudas : NoFecha de nacimiento : 01/08/1930 Edad : 93 Sexo : Localización : BarcelonaMensajes : 3317
Tema: [Pluginl] Real Head Motion for RFactor 1 Sáb Jun 16, 2012 12:34 am
Este plugin imita las fuerzas G en el simulador, en principio fue creado para rFactor2 pero aqui lo teneis retocado para rFactor1.
Installation
Set the Head motion to 0% in the Menu Control settings.
First, edit the file\rFactor1 o 2\UserData\player\player.PLR And change those lines like this Cockpit Vibration Mult1="0.00000" // Primary vibration multiplier affects eyepoint position (base magnitude is in VEH or cockpit file) Cockpit Vibration Freq1="0.00000" // Primary rate of vibration affects eyepoint position (higher framerates allow higher rates) Cockpit Vibration Mult2="0.00000" // Secondary vibration multiplier affects eyepoint orientation (base magnitude is in VEH or cockpit file) Cockpit Vibration Freq2="0.00000" // Secondary rate of vibration affects eyepoint orientation Car Vibration Mult1="0.00000" // Vibration multiplier affects cameras attached directly to the car
So the internal rFactor camera vibration will not interfere
Then set the max pitch/roll as default => Look Up/Down Angle="0.40000" // Angle to look up/down (pitch) w/ controller in radians (= degrees / 57) Leanahead Angle="0.00000" // Angle to lean head (roll) w/ steering in radians (= degrees / 57) Look Roll Angle="0.75000" // Angle to lean head (roll) w/ controller in radians (= degrees / 57)
Then copy RealHeadMotion.dll in \rFactor\Plugins
Now it's ok
Configuration File
It must be in same directory than the DLL file.
Default commented .ini in ZIP archive.
Esta es laconfiguarcion que lleva el DB9:
Note, that RealHeadMotion plugin configuration has been a bit changed. Here are values has been changed comparing to default ones provided with v1.01 of the plugin: PitchFactor = 0.901 PitchFactorNeutral = 0.015 PitchMin = -8.0 //--- Max head down PitchMax = 8.0 //--- Max head up PitchUseGForce = 1 Note , that those settings are not considered to be the best. it is my first shot to make it more fitting my needs.
Descarga de aqui:
Ricki1961
Foro-Administrador
Fecha de inscripción : 21/08/2010Periferico : Logitech MomoVista de Conducción : CockpitAyudas : embragueFecha de nacimiento : 09/05/1936 Edad : 88 Sexo : Localización : ValenciaMensajes : 1060
Tema: Re: [Pluginl] Real Head Motion for RFactor 1 Sáb Jun 16, 2012 4:16 am
Vamos a probar.
Un saludo
Aty
Piloto Oficial
Fecha de inscripción : 28/03/2011Periferico : G-27Vista de Conducción : CockpitAyudas : EstabilidadFecha de nacimiento : 28/10/1964 Edad : 59 Sexo : Localización : ValenciaMensajes : 293
Tema: Re: [Pluginl] Real Head Motion for RFactor 1 Sáb Jun 16, 2012 4:58 am
bajando
poker
Piloto Oficial
Fecha de inscripción : 29/03/2010Periferico : Drinig Force EXVista de Conducción : CockpitAyudas : EstabilidadSexo : Localización : BarcelonaMensajes : 134
Tema: Re: [Pluginl] Real Head Motion for RFactor 1 Sáb Jun 16, 2012 5:11 am
descargando
Contenido patrocinado
Tema: Re: [Pluginl] Real Head Motion for RFactor 1